خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/27 - 15:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
سبحانی فر در تذکر شفاهی مطرح کرد:

ضرورت اختصاص اعتبارات ویژه برای مناطق سیل زده

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس خواستار اختصاص اعتبارات ویژه سازمان مدیریت بحران و سازمان برنامه و بودجه برای مناطق سیل زده حوزه انتخابیه اش شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رمضانعلی سبحانی فر در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 27 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از عوامل اجرایی، هلال احمر و اداره راه و شهرسازی خراسان رضوی، اظهار کرد: در سیلی که در تاریخ 24 فروردین ماه در شهرستان های سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن آمد خسارات زیادی به اماکن، منازل، مزارع و باغات مردم وارد شد.



وی با بیان اینکه با جاری شدن این سیل، روستای بهانگر شهرستان داورزن به کلی زیر آب رفت، ادامه داد: پس از گذشت 3 روز و با پیگیری های صورت گرفته مدیرکل بحران استان بازدیدی از این منطقه داشت.



نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه خسارات زیادی به جاده ها و دارایی های مردم وارد شده است، اضافه کرد: آبگرفتگی در حیاط منازل مردم و از بین رفتن آب های روستایی یکی از معضلات جدی حال حاضر مناطق سیل زده است.



وی با تاکید بر اینکه ستاد بحران و سازمان برنامه و بودجه در چنین شرایطی باید اعتبار ویژه ای برای موضوع سیل مناطق سیل زده در نظر بگیرند، افزود: این تصمیمات ویژه و فوری می تواند مردم را به شرایط عادی زندگی در مناطق سیل زده بازگرداند./



پایان پیام

  • کد خبر : 296802
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار